Zasady współpracy
![]() |
Informacje ogólne Z naszą ofertą możecie Państwo zapoznać się na stronie internetowej, z katalogu, poprzez przedstawiciela handlowego, pracownika działu handlowego lub bezpośrednio w naszej hurtowni. Nowi klienci będą proszeni o złożenie następujących dokumentów: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT. |
![]() |
Składanie zamówień Zamówienia prosimy kierować telefonicznie, e-mailem, faksem do działu handlowego, bezpośrednio przez przedstawiciela handlowego lub poprzez sklep internetowy. Pracownicy działu handlowego oraz przedstawiciele handlowi udzielą Państwu wszelkich informacji. |
![]() |
Dostawa towaru Zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin. Produkty, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, w porozumieniu z Państwem możemy zastąpić innymi lub dostarczyć je w uzgodnionym późniejszym terminie. |
![]() |
Sposoby płatności Płatności można dokonywać gotówką, przelewem. Termin płatności jest ustalany indywidualnie dla każdego Odbiorcy przez pracowników działu handlowego lub przedstawiciela handlowego). |
![]() |
Reklamacje i zwroty Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziecie Państwo niezadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmiemy nieuszkodzony towar w ciągu 7 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania i musi posiadać nieuszkodzone oryginalne opakowanie. Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie produkty nie posiadające gwarancji producenta podlegają rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. |